Informaèní 
								systém EZOP pro vedení elektronické spisové služby 
				
			 | 
		
		
			| Systém EZOP 
				zajišuje vedení spisové služby. Že nevíte k èemu by pro vás byl dobrý? Tento 
				produkt Vám pomùže udìlat si poøádek v písemnostech (dokumentech v libovolné 
				podobì), které do Vaší organizace pøišly (došlá pošta) nebo vznikly z èinnosti 
				organizace. Každé písemnosti pøidìlí automaticky jednoznaèný identifikátor.
			 | 
		
		
			|  Charakteristika 
				systému: | 
		
		
		
		
			|   | 
			Informaèní systém EZOP zajišuje komplexní 
					vedení spisové služby. S jeho pomocí je možné nahradit veškeré papírové podací 
					deníky a ostatní evidenèní pomùcky s touto problematikou spojené. EZOP øeší 
					evidenci, obìh, schvalování a vyøizování písemností, vèetnì jejich zaøazení do 
					spisù (složek).
			 | 
		
		
			| Základní 
				funkcionalita systému | 
		
		
			|   | 
			
				
					- 
					evidence písemností pøijatých organizací od externích partnerù 
					
 - 
					evidence písemností vzniklých z èinnosti organizace
					
 - 
					obìh písemností a spisù v organizaci
					
 - 
					pøedávání a vyøizování písemností a spisù v rámci agendy organizace vèetnì 
					možností urèení koncového pracovníka a zadání termínù pro vyøízení
					
 - 
					vypravování písemností z organizace na externí partnery
					
 - 
					sledování celého životního cyklu písemností (od evidence a pohybu po 
					organizaci, až po nastavení skartaèních znakù a lhùt a uložení do pøíruèní 
					spisovny pro pøípadnou následnou archivaci)
					
 - 
					správa organizaèní struktury organizace pro potøeby obìhu písemností
					
 - 
					administrace uživatelských pøístupù vèetnì oprávnìní na akce a data
					
 - 
					univerzální tiskové výstupy nad libovolnými daty
					
 - 
					tisk poštovních podacích archù
					
 - 
					možnost využití èárového kódu pro fyzickou evidenci písemností a jejich 
					vypravování
					
 - 
						nastavení zálohování dat
					
 
				 
			 | 
		
		
			|   Respektování organizaèní 
					struktrury | 
		
		
			|   
			 | 
			EZOP akceptuje organizaèní strukturu organizace a nastavení lze 
				pøizpùsobit aktuálním potøebám (zastupování pracovníkù, delegování práv, 
				definice nadøízených pracovníkù apod.).
			 | 
		
		
			|   Úložištì 
					elektronických dokumentù | 
		
		
			|   | 
			
				 Pro ukládání elektronických dokumentù lze využít rùzných typù 
					úložiš (doporuèujeme naše vlastní, nebo MS SharePoint). Systém poté zajišuje 
					øízený pøístup k uloženým dokumentùm.
					 
			 | 
		
		
			|   Legislativa | 
		
		
			|   | 
			
				EZOP splòuje legislativní požadavky vycházející z platných zákonù a norem a 
				respektuje i ostatní obecnì platné pøedpisy týkající se vnitøního obìhu a 
				zpracování písemností v organizaci.
			 | 
		
		
			| Jsme pøipraveni pøedvést systém pøímo na 
						Vašem pracovišti |